Rebnis - Jour

Startkostnaden för påbörjade jourärenden är 3500kr samt 1100kr per efterföljande timme, priset är exklusive moms. Kontaktuppgifter hur du når oss finns längst ned på sidan.


Om det som nu inte fungerar tidigare har fungerat vill vi tipsa dig att göra följande steg innan du ringer. Stegen är troligen det vi kommer göra i samtalet och här kan du bli din egen problemlösare:

  1. Starta om de saker som inte fungerar såsom: klientdatorer, servrar, korterminaler och dylikt. Troligen har något bara hakat sig och dessa "hakar" brukar släppa i samband med omstart.
  2. Om omstarten inte löser problemet kan du fundera om något förändrat sig. Exempel på förändringar är klientdatorer som flyttats eller att nätverksprodukter såsom switch/router bytts ut. Fundera om det som ändrats går att återställa och se om det löser problemet. Fundera även om det som förändrats är sådant som vi på Rebnis normalt hjälper er med. Om inte är det troligen den andre leverantören du bör kontakta i första hand.
  3. Är felet likadant överallt eller finns det några som fungerar medan andra inte gör det. Går det att lista ut vad som skiljer sig mellan dessa? Exempelvis att en kassaklient/kvittoskrivare/kortterminal inte fungerar samtidigt som andra fungerar.
  4. Sök i vårt supportforum efter tips. Vi har över 250 inlägg och något av dessa kan mycket väl ha svaret du söker.

Om det som nu inte fungerar aldrig har fungerat, eller inte fungerat på väldigt lång tid så kan det vara svårt att felsöka. Behöver du få igång detta akut så har du kontaktuppgifter nedan men annars rekommenderar vi dig att boka tid för driftsättning i vår bokningskalender.


Om du fortfarande är i behov att komma i kontakt med oss ringer du nummer 063-57 17 70. Uppge vad ärendet gäller, vem du är och hur vi kommer i kontakt med dig. Lägg sedan på så kommer vår växel hitta rätt agent så fort det bara går varefter denne sedan kontaktar dig.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙